NIAT TU MEMANG ADA..INSYAKAALLAH JIKA DIIZINKAN ALLAH


Salam..Jika diizinkan allah saya ingin menjadi tetamunya tapi tak tahu bila dan dengan siapa saya akan pergi bersama menjadi tetamu allah..Niat tu memang dah ada,insyakallah bulan sembilan ini saya akan daftar HAJI..Saya teringin sangat nak jadi salah sorang tetamu disana..Tapi mungkin belum berkesempatan sebab saya masih pelajar dan kewangan belum mencukupi. Tapi tak mengapa duit bukan penghalang untuk kita tak mendapat apa yang kita nak.Kalau ada usaha pasti jadikan..Duit juga datangnya dari usaha sendiri..Selama ini kalau orang pergi haji atau umrah saya tak segan silu untuk kirimkan doa untuk diri saya sendiri..kadang2 bila pikir balik eishhhhhhhh tak malunya saya mintak orang tolong doakakn untuk kita.....hehehehe
Doa kan untuk saya ye kawan-kawan semoga sampai di Tanah Suci Mekah satu hari nanti..

-INSYAKALLAH-

No comments:

Post a Comment