Accident yang tidak disangka

Rabu - 14/8/2013

Kejadiaan berpunca gara-gara satu motor yang jatuh di mmr2, Kereta FIAT terlanggar..So kereta lain turut hentam dari belakang..Kalau nak diikutkan 4 kereta je terjadi..Kebetulan Kami semua lalu tempat kejadiaan tu yang jadi smapi 7 kereta sekaligus...aku kereta yang ketujuh langgar,myvi keenam langgar,vitara kelima,grandlivina keempat,audi ketiga,avanza keempat,depan sekali lupa dah..yang first sekali kerta fiat n motor punca semua ini berlaku...pastu blarr macam tu jew..mana budi bahasa bang...sampai skng segar diingatakn aku WAVE ko punya motor...


 Ini kereta kakak aku KELISA KUNING


MYVI PUTIH kereta kawan aku , dan VITARA KUNING kereta kawan aku juga...


Ini lah keadaan kereta kami, selepas berlanggar sesama sendiri...









No comments:

Post a Comment